MODELOWANIE SYLWETKI

null

ICOONE to naukowe podejście do nieinwazyjnego usuwania tkanki tłuszczowej. Modeluje sylwetkę, niweluje cellulit, luźną skórę, obrzęki limfatyczne, blizny oraz inne objawy starzenia się skóry.

Metoda ta polega na pracy głowic masujących, które wypozażone są w rolki z mikrootworami gwarantujące precyzyjne działanie na każdy milimetr skóry. Rezultat jest niezwykle dokładny jak na nieinwazyjną i bezbolesną metodę.

Dodatkowo głowica do głębokiej stymulacji wyposażona jest w laser diodowy i światło LED, które przyspieszają rozkład tkanki tłuszczowej.

NOWA WIZJA BUDOWY SKÓRY

null

Badania kliniczne przeprowadzone na prestiżowych uniwersytetach, wszytskie potwierdzają nadzwyczajną efektywność zabiegów ICOONE. Bezwinwazyjna metoda, która daje niezwykłe wyniki nawet w najtrudniejszych przypadkach.

ICOONE jest w zasadzie technologią, która umożliwia dwuręczny symetryczny zabieg, praując jednocześnie po obu stronach ciała. Rezultat jest przy tym  niezwykle dokładny likwiduje cellulit, zlokalizowany tłuszcz, luźną skórę, obrzęki limfatyczne, blizny, zaparcia, sztywność mięścni, zapalenia ścięgien oraz wszelkie objawy starzenia się skóry.

WSKAZANIA

REDUKCJA CELLULITU

Icoone działa precyzyjnie i dogłębnie na każdy milimetr skóry bez rozciągani jej czy powodowania urazów.

REDUKCJA TKANKI TŁUSZCZOWEJ

Dzięki aspiracji skóra otrzymuje 1180 bodźców mikrostymulujących na dm2 wraz z każdym pełnym ruchem głowicy. Daję to niezwykle dokładny rezultat nawet przy głęboko zlokalizowanym tłuszczu, trudym do likwidacji.

UJĘDRNIENIE SKÓRY

Mikrofale w bezpieczny sposób wywołują skórcz włókien kolagenowych i tym samym stymulują produkcję nowego kolagenu, który odpowiada za piękny, młody wygląd oraz ujędrnienie.

MEDYCYNA SPORTOWA

Icoone uznawany jest za najlepszą formę odnowy biologicznej, przez swoje właściwości masujące. Daję skrócony czas regeneracji i złagodzenia dolegliwości bólowych po aktywności fizycznej.

ICOONE W KLINICE ORŁOWO